Rejestracja

3 miesiące darmowych testów
20 sms'ów gratis

Logowanie

Nowoczesne sposoby komunikacji w branży Gospodarki Komunalnej.

Korzyści z wykorzystania platformy SMESMOM

W związku z wprowadzeniem w tym roku zmian w „Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach”, proponujemy usługi, które pozwolą na stworzenie unikalnej oferty zwiększającej szansę wygrania przetargu. Podniesienie jakości świadczonych usług oraz wyróżnienie się na tle konkurencji może dać ogromne możliwości przy podejmowaniu decyzji o wyborze kontrahenta. Oferta posiadająca nowoczesne rozwiązania komunikacji, zarządzania, logistyki może stać się bardziej atrakcyjna. Dodatkowe opcje dadzą poczucie pełniejszej obsługi jaką może zaoferować oferent przyszłym kontrahentom.

Poniżej przedstawiamy przykładowe zastosowania usług mobilnych opartych na SMS w branży gospodarowania odpadami.

Zamawianie wywozu śmieci

Jeśli chcieliby Państwo aby klient mógł zamówić u was odbiór śmieci bądź zwrócił się w innej sprawie za pośrednictewm SMS'a proponujemy wykorzystać usługę Numer Dedykowany. Pozwoli on odbierać SMS'y wysłane na przypisany do Państwa numer telefonu będący w dowolnej sieci GSM ( PLUS, ERA, ORANGE, PLAY ). Mogą one dotrzeć do Państwa na wiele sposobów , jako email, można odebrać go w programie Multibramka bądź, jeśli to możliwe, w programie zintegrowanym z naszą platformą SMESKOM, działającym w Państwa firmie. Dzięki takiemu rozwiązaniu możecie Państwo częściowo zautomatyzować proces przyjmowania zgłoszeń, ogólnie mowiąc, wszystkich informacji docierających do was za pośrednictwem SMS'a. Odciążenie dyspozytora z części obowiązków pozwoli mu zaoszczędzić czas i poświęcić go na coś innego.

Przypomienie o zaległych bądź aktualnych płatnosciach

W przypadku windykacji należności , można powiadomić klienta o tym fakcie za pośrednictwem SMS'a, nie tylko listownie. Korzysta z tego rozwiązania szereg firm mających kłopoty w egzekwowaniu długu. Jest to szybki, skuteczny a zarazem tani sposób przypominający klientowi nie tylko o zaległych płatnościach ale również o zbliżającym się terminie płatności. Są to głównie SMS'y, na które nie potrzebujemy odpowiedzi. W takim wypadku doskonałym rozwiązaniem będzie usługa Powiadomienia. SMS wysłany jest z tzw nadpisu, zamiast numeru telefony, z którego przyszedł SMS pojawia się 11-sto znakowa nazwa np. Państwa firmy.

Komunikacja SMS z pracownikami.

Informowanie SMS-em pracowników będących w terenie o dodatkowych odbiorach śmieci może okazać się cenną pomocą. Na przykład na terenach słabo zaludnionych, gdzie odległości pomiędzy posesjami są duże oraz gdy z jakiejś przyczyny musi nastąpić zmiana trasy odbioru śmieci, dobrze jest poinformować o tym pracownika. Czasem pracownik potrzebuje poinformować firmę o braku możliwości zmiany trasy bądź też o tym, że zrealizuje ,bądź nie, zgłoszenie, o którym była mowa w SMS-ie wysłanym chwilę wcześniej do niego. W przypadku zdarzeń losowych jak wypadki, stłuczki bądź awarie samochodów oraz w przypadku dłuższych przymusowych przystanków informacja od pracownika pozwoli szybko zareagować na zaistniała sytuację. Aby zrealizować powyższe potrzeby proponujemy wykorzystać do tego celu Numer Dedykowany, który będzie odbierał SMS-y. Wysyłka odbywać się będzie za pośrednictwem bramki typu Powiadomienia. W przypadku, w którym będzie potrzeba tylko odpowiedzi na wysłanego SMS'a np. to dyspozytor wysyła SMS'a do pracownika będącego w terenie a ten wysyła odpowiedź na tą wiadomość proponujemy usługę Bramka Eko.

Relacje z kontrahentami

W łatwy i pozywtyny sposób można budować relacje w biznesie. Można poszerzać współpracę z kontrahentami biznesowymi, którzy dostarczają wszelekiego rodzaju usługi. Usprawnić może również kontakt z podwykonawcami realizującymi dla Pańswa jakieś zlecenia.

Podsumowanie

Wykorzystanie naszego serwisu pozwoli Państwu na zgromadzenie całej korespondencji SMS w jednym miejscu. Będziecie w stanie poprawić jakość świadczonych usług, udoskonalić i częściowo zautomatyzować kontakt z pracownikami terenowymi (kierowcami) oraz ułatwić zamówienia swoim klientom. Nasze rozwiązanie pozwoli skuteczniej i szybciej reagować na zgłoszenia Państwa klientów i pracowników. Świadczymy szeroki zakres usług, które można wykorzystać na wielu różnych płaszczyznach. Proponujemy Państwu konkretne,gotowe, rozwiązania ale jednocześnie gotowi jesteśmy pomóc w wypracowaniu rozwiązań dopasowanych do Państwa potrzeb.

Poniżej przedstawiamy przykładowe zastosowania usług mobilnych opartych na SMS w branży gospodarowania odpadami.

Warunki techniczne niezbędne do rozpoczęci współpracy.

Do korzystania z naszych usług wystarczy komputer z dostępem do internetu. Obsługa naszych aplikacji wymaga jedynie dowolnej popularnej przeglądarki internetowej.

Przykładowe koszty usług

Poniżej przedstawiamy Państwu ceny przykładowych rozwiązań. Wszystkie ceny są cenami netto.

Windykacja

Wiadomości SMS o charakterze windykacyjnych. W telefonie odbiorcy pojawi się SMS, którego nadawcą jest 11-sto znakowy napis - np. nazwa firmy

Ilość SMS-ów Koszty
100 13 PLN
1000 115 PLN
10000 1000 PLN

Zamawianie wywozu śmieci

Numer dedykowany ( własny numer telefonu, na który klienci mogą wysyłać dowolne SMS-y ) opłata miesięczna: 150 PLN ( dodatkowo 0,03 PLN każdy SMS odebrany)

Komunikacja dwukierunkowa z pracownikami bądź klientami

Bramka Eko jest w specyficznych warunkach bramką dwukierunkową. Najpierw trzeba wysłać wiadomość na numer telefonu aby móc otrzymać od niego SMS'a zwrotnego. Może być wykorzystana jako bramka jednokierunkowa, informująca klientów o różnego rodzaju zdarzeniach z wyłączeniem SMS-ów windykacyjnych.

Ilość SMS-ów Koszty
200 15 PLN
2000 120 PLN
20000 1000 PLN

Numer Dedykowany ( własny numer telefonu,na który klienci mogą wysyłać dowolne SMS-y ) opłata miesięczna: 150 PLN ( dodatkowo 0,03 PLN każdy SMS odebrany)

Wysyłne SMS-y, typu Powiadomienia

Ilość SMS-ów Koszty
200 26 PLN
2000 230 PLN
20000 2100 PLN



Zapraszamy do kontaktu z nami pod numerem telefonu (24) 362 08 24 oraz pod adresem mailowym office@smeskom.pl. Oferta handlowa nie jest w stanie wyjaśnić wszystkich możliwości systemu oraz rozchwiać wszystkich wątpliwości dotyczących sposobu wykorzystania. Odpowiemy na każde pytanie oraz doradzimy jak najelpiej dopasować usługę do aktualnych potrzeb.